torsdag 25 juni 2009

Slut på familjefriden....

Så har jag anlänt till Stockholm igen.
Var kul att vara hemma en sväng, men härligt att vara tillbaka i huvudstaden också.
Idag är det strålande sol och stekhett....
Igår åt vi middag i Kungshallen, blev indiskt, väldigt gott. Sen tog vi oss en promenad till Gröna Lund och tittade närmare på Insane. Känns som om jag måste åka den i sommar, men det kommer nog krävas lite övertalning. Satt en stund och åt jordgubbar vid hamnen innan vi gick in på Grönan, väldigt stekigt.
Sen tog vi båten tillbaka till slussen där vi tog tuben hem.
Sen fick Åberg äran att klippa mig, så nu är jag nyrakad och min hårbotten får se lite solljus....

Nu blir det nog lite solning tror jag.

/J


Insane
Föröskte använda panorama effekten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar