onsdag 17 juni 2009

Gotland och Östersund here we come!

kom precis hem från jobbet, nu har man äntligen en liten minisemester att se fram emot är ledig hela 4 dagar vet inte när de hände sist.
Ikväll drar jag och min lilla fru till gotland och hälsar på svärfar, kommer bli underbart.
om ni inte läst tidningen så kan jag berätta att gotland är ett av dom få ställena som ska ha bra väder i midsommar.
Junior i familjen åberg lundqvist ohlzon ska åka hem till familjen i östersund ( höglunda) och hälsa på.
Måste bara säga att när jocke kom ner hit till stockholm så var de första han sa att alla hade tygskor och att han aldrig skulle köpa de och de andra var att sånna där gubbbyxor skulle jag aldrig köpa...ni kan ju gissa vad han går runt i nu på dagarna. Han tycker han e väldigt stekig om ni frågar honom. =)
Nu måste jag packa min nyinköpta kabinväska ( knallgrön ), grymt snygg måste säga.
nu kommer kanske bloggen ligga nere ett tag om inte jocke skriver lite från Ösd.
Hoppas alla får en kanonmidsommar med mycket snaps och dans runt midsommarstången.
Hångel och Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar