onsdag 10 juni 2009

Rättvist!

Äntligen har jag en ledig dag medans anna och jocke sliter, om ni frågar mig så är de väldigt rättvist.
tog en liten sovmorgon till 09 sen kände jag att jag var tvungen att gå upp eftresom kl 10 började mq´s rea. Hittade lite smått och gott en t-shirt ett par chinos och en skjorta.
Sen gick jag till gymmet och körde ett stenhårt styrkepass.
Nu ska jag snart åka in på stan och möta jocke så han också får gå ltie på rean, kan hända att jag kommer hem me nåt nytt =)
Ikväll smäller de i gbg sverige måste krossa malta om vi ska ha nån chans att ta oss till vm.
Tror Zlatans måltorka far åt helvete ikväll, han kommer göra 3 mål.
Vill också tacka chanko för tiden i den grön vita tröjjan, lycka till i danmark ( jävla skitland).
Ha de gött


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar