söndag 14 juni 2009

Så kan man väl påstå att söndagen och helgen är över.
Idag hade jag tänkt åka ut till Barkaby, för att se Melody Club och The Poodles, men det var så dåligt väder och jag visste inte var jag skulle gå av så jag struntade i det.
Åkte in med Stefan istället, satt och pratade så jag missade min hållplats. Efter att ha hoppat av vid Gärdet och åkt tillbaka till Östermalms torg där jag skulle av gick jag upp fel uppgång, men jag hittade tillslut dit jag skulle.
Köpte ett par billiga skor på Kungsgatan, så söndagen blev inte så tokig i alla fall!

Jag och Åberg har fördrivit kvällen med att sett Mitt Feta Grekiska Bröllop, pausade efter en kvart och bakade chokladbollar. Väldigt goda blev dom, hälften med kokos och hälften med pärlsocker. Nu återstår att se vad Lundqvist som är på väg hem tycker:)

God Natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar