onsdag 22 juli 2009

Tjo.
Ja nu har jag inte haft tid att skriva på några dagar märker jag.
I måndags kom Jannike och facke ner, så vi började dagen med att åka till Nackas köpcentrum. Åt middag där och sen blev det match på Söderstadion, gick inge vidare för Hammarby men vi är glada i alla fall.....
Efter matchen tog vi en drink på Sky Bar, en bar som låg på nionde våningen mitt i stan, med panorama över Sthlm! Riktigt fint var det.
Tisdagen var det Gröna Lund som stod för underhållningen, åkte de flesta karuseller, även Fritt Fall och Insane vågade jag mig upp i.
Hissar Karuseller, man blir som ett barn på nytt. sen blev det resturang för att sedan avsluta kvällen med att hänga på hotellrummet.
Idag var det jobb, kört traktor hela dagen, och imorgon blir det Östersund och stråket!!

Adios

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar