fredag 17 juli 2009

Past days..

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen...inge bra ohlzon....
I tisdags var jag och Ragnarsson på Skansen och hängde kvar där till det var dags för Allsång på Skansen, tydligen var vi inte ensam att tänka så..21 000 hade letat sig dit!
I onsdags var det jobb som hägrade och jag satt i traktorn hela dagen.

Igår tog jag mig en tripp till Åland.
Anna och Stefan jobbade och det skulle bli fint väder så jag tänkte....why not.
Åkte runt 07 och var hemma runt 19. Var jättefint i skärgården och det lilla jag såg av Åland. Satt och solade uppe på däck, hade med godis och mat och mp3 fullmatad med Michael Jackson, så dagen kunde inte bli dålig helt enkelt. Rekomenderar kryssningen om det är fint väder, kostar 40 kronor, så lagomt pris är det också:)

Nej, ut i finvädret

/J





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar