torsdag 21 maj 2009

Heja Bajen..........Hammarby

Så vaknade jag upp i huvudstaden efter en sista minuten flygresa ner.
Hade en rejäl sovmorgon på onsdagen och min lugna dag blev stressig i alla fall.
Jag åkte in till centralen och åt lunch med Björn, och sen var jag och handlade.
Sedan satte jag och Stefan oss på tuben och åkte hela gröna linjen till Grimsta där det stundades match mellan Brommapojkarna och Hammarby.
Jag kan inte säga annat än att det var en upplevelse. Vilket väder, vilket stämning, vilket lag.

Det är nog inte sista Hammarbymatchen jag går på i sommar.......








/Jocke

3 kommentarer:

  1. Välkommen till blogvärlden=) Ska verkligen bli trevligt att följa er i sommar!

    Gissar på att det är du Stefan som har valt den grön/vita layouten? (Fast av bilderna att döma så vet man ju aldrig:-)

    /Jannike

    SvaraRadera
  2. BAJEN OCH BÄRS!!!
    Kul med denna blogg, hoppas det fortsätter med mycket bajen!
    Ovant att se jocke med en öl i handen och bajenkläder. Men Faxen Like!

    Ha det gött allihopa!
    /Faxen

    SvaraRadera
  3. Va gör du med en öl i handen??? nu blir ja chockad. passar aldrig när du e hemma:P Pinsamma kläder föresten:P /MCK4.

    SvaraRadera