onsdag 27 maj 2009

Äntligen!

hallå gott folk!

Idag har vi haft full upp hela gänget, själv klev jag upp mitt i natten de vill säga halv 5, kändes grymt tungt att gå upp när jag hörde lilla åberg ligga och snarka bredvid mig =). De känns att sommaren är här vilken dag som som helst, imorse var de 15 grader när jag åkte..grymt skönt.
Ikväll är matchen som jag gått och väntat på, kommer bli en grym CL final. Sa till jocke när vi åkte hem att vi måste åka in på bolaget och köpa några kalla för de är match ikväll och då svarar grabben..vadå för match. Herregud!
Känns som jag får sitta själv med mina Corona i soffan medans jocke och anna planterar blomlådan på balkongen.
Imorgon är de derby och jag e redan nervös, 3/4 av bajens ordinarie backlinje är borta så de kan gå hur som helst.
Idag har jag kommit på att ohlzon är en riktig lirare =)
Have it!
Lunkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar